fbpx

Drób w Polskiej Tradycji Wielkanocnej 2024

Kolejny wielkanocny projekt od OCRWK!

Zapraszamy na stronę projektu: https://wielkanocnydrob.pl/

W ramach projektu zrealizowaliśmy:

program telewizyjny w TVP PNŚ
kampanię reklamową w social media
spoty radiowe

W ramach projektu docieramy do odbiorców także poprzez materiały promujące drób zamieszczone w sieci. Używamy kampani Social Ads aby zwiększyć świadomość konsumentów na temat walorów wieprzowiny w kulturze i diecie człowieka. W konsekwencji takie kampanie prowadzą do stałego wzrostu konsumpcji, a co za tym idzie produkcji mięsa i hodowli.

Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Możesz wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach swojej przeglądarki. Aby dowiedzieć się więcej otwórz Politykę prywatności.