Polska niezmiennie od 2014 roku utrzymujepozycję lidera w produkcji drobiarskiej wśród wszystkich krajów Unii Europejskiej – 72% całego eksportu produktów drobiarskich trafiło na rynki krajów członkowskich UE. Najwięcej spośród krajów UE wyeksportowano do Niemiec, Holandii, Francji i Czech. Nie mniej zauważalne było także zwiększenie eksportu na rynki krajów trzecich z 27% do 28%.
W ramach Funduszu Promocji Mięsa Drobiowego (FPMD) od 2010 roku nieprzerwanie realizowane są projekty promocyjne, które obejmują duże tematyczne kampanie informacyjno-promocyjne będące odpowiedzią na zapotrzebowanie rynku, jak również budowanie wizerunku i świadomości zalet drobiu oraz kreację potrzeb konsumenckich.
Tym razem zaangażujemy się w projekt niosący wiedzę o podrobach drobiowych „PYTANIE O PODROBY DROBIOWE – KAMPANIA INFORMACYJNA”
Więcej szczegółów na oficjalnej stronie projektu: TUTAJ