fbpx

Rozpoczynamy kolejny projekt z telewizją śniadaniową

Kampania informacyjna o podrobach wieprzowych.

Rozpoczynamy projekt „Wartości odżywcze podrobów wieprzowych. kampania informacyjna. prasa, radio, telewizja.”

Finansowanie: Fundusz Promocji Mięsa Wieprzowego

1. Pytanie na Śniadanie – TVP2, udział w programie w dniu 10 maja 2021 (poniedziałek)
2. Radio Złote Przeboje, Rock Radio, Radio Pogoda – od 10 maja do 20 czerwca
3. „Top-Agrar” – miesięcznik, wydanie czerwcowe 2021.

Jednym ze sposobów wpływania na wzrost konsumpcji mięsa wieprzowego jest promocja polegająca na poszerzeniu oferty kulinarnej o podroby wieprzowe – adresowana do konsumentów, szczególnie tych młodszych, którzy nie mają na co dzień bliskiego kontaktu z tym rodzajem pożywienia. W tym aspekcie należy rozumieć potrzebę wprowadzenia do obiegu informacyjnego wiedzy na temat podrobów wieprzowych. W przekonaniu autorów niniejszego projektu ten ważny element wieprzowy jest obecnie mało znany w sztuce kulinarnej, a jego wartości odżywcze i smakowe oraz łatwość i szybkość obróbki są niedocenione. A ponadto biorąc pod uwagę powszechne zainteresowanie tzw. kuchnią urozmaiconą i poszukiwanie nowych smaków należy traktować promocję właśnie podrobów wieprzowych jako jeden ze sposobów dotarcia do szerokiej rzeszy konsumentów.

Z uwagi na wysoką oglądalność pasm telewizji śniadaniowej, sięgająca 300 – 400 tyś. widzów proponuje się działania promujące wieprzowinę i jej podroby w tej strefie.

Ponadto równolegle będzie prowadzona intensywna kampania w wybranych stacjach radiowych o wysokiej słuchalności oraz w prasie branżowej i w Internecie.

Wkrótce podamy więcej szczegółowych informacji na temat projektu oraz zamieścimy materiały multimedialne.

Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Możesz wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach swojej przeglądarki. Aby dowiedzieć się więcej otwórz Politykę prywatności.